Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Ποιος είμαι




Γεννήθηκα στους Αμπελόκηπους Θεσσαλονίκης τον Ιούνη του 1984,όπου και κατοικώ έως σήμερα.Γιος του Χρήστου Παυλακούδη και της Έλλης Ράπτου ,οι οποίοι υπηρέτησαν επί σειρά ετών ως καθηγητές μέσης εκπαίδευσης στο 1ο Λύκειο Αμπελοκήπων.Ανηψιός του πρώην δημάρχου Αμπελοκήπων Χρήστου Ράπτη.Κατάγομαι από το Φανό Κιλκίς.



Αποφοίτησα το 2002 από το 2ο Ενιαίο Λύκειο  Αμπελοκήπων και στη συνέχεια σπούδασα στο τμήμα φιλολογίας του ΑΠΘ,απ’όπου αποφοίτησα το 2006 με ειδίκευση στη Νεοελληνική φιλολογία,ενώ τον Ιούνη του 2012 ολοκλήρωσα με άριστα τις σπουδές μου  στο πρόγραμμα Μεσαιωνικής και Βυζαντινής φιλολογίας .
Από τα παιδικά μου χρόνια ασχολήθηκα με τον πολιτισμό και τον αθλητισμό.Αποτέλεσα μέλος του τμήματος ζωγραφικής του Πνευματικού Κέντρου Αμπελοκήπων ,καθώς και αθλητής μπάσκετ στις ομάδες του Πνευματικού Κέντρου Μενεμένης και Αμπελοκήπων.
Το 2001 εκπροσώπησα την Ελλάδα ως μέλος του Ευρωκοινοβουλίου των Εφήβων στις Βρυξέλλες,όπου και εκλέχθηκα γραμματέας της πρώτης οικονομικής επιτροπής νέων.
Το 2002 πήρα το πρώτο βραβείο στον πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό ποίησης και λογοτεχνίας και τιμήθηκα από τότε πολλές φορές από διάφορους φορείς,όπως η Νομαρχία Αθηνών,η Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών και η Ένωση Συγγραφέων –Λογοτεχνών Ευρώπης,για το συγγραφικό και ποιητικό μου έργο.Ποιήματά μου έχουν δημοσιευτεί σε δύο ποιητικές συλλογές με τίτλο: Ανθολογία 67 Πρωτοεμφανιζόμενων ποιητών της Θεσσαλονίκης.
Στις δημοτικές εκλογές του 2010 ήμουν για πρώτη φορά υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Αμπελοκήπων-Μενεμένης.
Είμαι επίσης μέλος της Ένωσης Συνεργασίας Νέων Λογοτεχνών ,καθώς και της Πανελλήνιας Ένωσης Λογοτεχνών,ενώ το 2010 εκλέχθηκα γραμματέας του Πολιτιστικού Μορφωτικού Συλλόγου Φανού Κιλκίς .
Κατά το έτος 2012 υπήρξα εισηγητής διαλέξεων στο Λαϊκό Πανεπιστήμιο Παιονίας Νομού Κιλκίς 
Η ενασχόλησή μου με την πολιτική , με την ευρεία του όρου έννοια , την οποία πάντα αντιμετωπίζω με κριτική διάθεση , η αγάπη μου για τον τόπο μου , τον πολιτισμό και την ιστορία του και η πίστη πως οι νέοι άνθρωποι στη σημερινή δύσκολη συγκυρία για την πατρίδα και την Ευρώπη γενικότερα πρέπει ν΄αναστήσουν τον κόσμο και παράλληλα να αναστηθούν αποτέλεσε και αποτελεί διαχρονική μου ελπίδα,ευχή και πεποίθηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου