Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Ο Γιώργος Νταλάρας στους 100,6 Fm (18/11) , καλεσμένος της εκπομπής " Εγώ δεν έχω βγάλει το ...ωδείο "



Ο Γιώργος Νταλάρας είναι καλεσμένος της εκπομπής «Εγώ, δεν έχω βγάλει το… ωδείο» που επιμελείται και παρουσιάζει ο Θανάσης Γιώγλου στο…
Εθελοντικό Ραδιόφωνο του Δήμου Θεσσαλονίκης Fm 100,6. Η εκπομπή θα μεταδοθεί ΕΚΤΑΚΤΩΣ την Κυριακή 18 Νοεμβρίου στις 4 με 6 το απόγευμα.

Αφορμή, η κυκλοφορία του νέου του δίσκου «Τι θα πει έτσι είναι» σε μουσική Νίκου Αντύπα, αλλά και οι εμφανίσεις του τραγουδιστή στο Θέατρο της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών στη Θεσσαλονίκη στις 19 και 20 Νοεμβρίου και στο «Gazarte» της Αθήνας τα δυο Παρασκευοσάββατα 23 & 24 Νοεμβρίου και 30 Νοεμβρίου & 1 Δεκεμβρίου.
Στις επιλογές του παρουσιαστή συμπεριλαμβάνονται τραγούδια από το νέο δίσκο του Γιώργου Νταλάρα αλλά και παλαιότερες επιτυχίες του καθώς επίσης κομμάτια λιγότερο «φωτισμένα» από την προσωπική του δισκογραφία αλλά και από τις συμμετοχές του σε δίσκους άλλων καλλιτεχνών…
Η εκπομπή «Εγώ, δεν έχω βγάλει το… ωδείο» μεταδίδεται κάθε Τετάρτη στις 9 με 10 το βράδυ, από την συχνότητα Fm 100,6 του εθελοντικού ραδιοφώνου του Δήμου Θεσσαλονίκης. Πρέπει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη συχνότητα έχει παραχωρηθεί από το Δημοτικό Ραδιόφωνο Θεσσαλονίκης σε φορείς, συλλόγους, δήμους, αλλά και ιδιώτες οι οποίοι προσφέρουν το μεράκι και τη γνώση τους αμισθί, φιλοδοξώντας να διαμορφώσουν ένα καλύτερο τοπίο στα ερτζιανά…
Πηγή δημοσίευσης : www.ogdoo.gr 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου