Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ του Δημήτρη Παυλακούδη: " ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους όσους ΜΕ ΠΙΣΤΕΨΑΤΕ και ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ! Θα είμαι κοντά σας και μετά τις εκλογές"



Αγαπητοί φίλοι και φίλες, συνδημότες και συνδημότισσες.

Ακόμη μια εκλογική αναμέτρηση ολοκληρώθηκε πριν λίγες μέρες. Οι Αυτοδιοκητικές εκλογές 2014 όσον αφορά την περιοχή μας πέρασαν πολύ γρήγορα στην ιστορία στέλνοντας πολλαπλά μηνύματα σε πολλούς αποδέκτες. Δυστυχώς το αποτέλεσμα δε δικαίωσε την παράταξή μας. Δεν είναι ώρα για πολλά λόγια, ούτε για αναλύσεις.

Θα ήθελα απλώς  μέσα από την καρδιά μου να ευχαριστήσω όλους εσάς που με τιμήσατε με την ψήφο σας  στηρίζοντας το πρόσωπό  μου. Συνεργάτες, συνυποψήφιοι, γείτονες, συμμαθητές, επαγγελματίες της περιοχής μας, γνωστοί και άγνωστοι συμπολίτες μου δείξατε με την εμπιστοσύνη σας ότι υπάρχουν άνθρωποι που με υπολογίζουν, με πιστεύουν και με αξιολογούν θετικά. Ευχαριστώ επίσης το Γιώργο Κυριλλίδη, τον άνθρωπο που μου έδωσε την ευκαιρία να βρεθώ στην πρώτη γραμμή μιας παράταξης με νέους ανθρώπους και με εμπιστεύτηκε.

Κέρδισα όχι μόνο ψήφους ( άλλωστε όσοι με γνωρίζετε ξέρετε ότι ποτέ δε λειτούργησα τυχοδιωκτικά,αλλά πάντα ήμουν στρατιώτης της παράταξής μας) αλλά κυρίως γνήσιους φίλους και εμπειρίες που αποτελούν πυξίδα για το μέλλον.

Μεγάλη υπόθεση για μένα όλα αυτά καθώς και το γεγονός ότι πέρα  από ιδεολογικές ή παραταξιακές διαφορές, άτομα από κάθε πλευρά, αναγνωρίζουν ότι πολέμησα και αγωνίστηκα με ήθος, συνέπεια και δυναμισμό για ένα καλύτερο αύριο στην περιοχή μας. Νιώθω υπερήφανος πάνω απ’όλα γιατί δεν υπέκυψα σε κανένα συμφέρον, δεν προσκύνησα κανέναν και κυρίως γιατί  μπορώ να σας αντικρίζω όλους με το κεφάλι ψηλά! Κόντρα στο ρεύμα της εποχής που θέλει ανθρώπους, ιδέες και αξίες ν΄αγοράζονται και να πωλούνται, ενώ πλήθος άλλων απαξιώνουν την πολιτική και αγκυλώνονται στο σύστημα επέλεξα και επιλέγω την ΑΛΗΘΕΙΑ και τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!


Παρά το γεγονός ότι το αποτέλεσμα δεν ήταν καλό, πρέπει να το σεβαστούμε!
Αληθινή δημοκρατία άλλωστε είναι ο σεβασμός της ψήφου του λαού.

ΣΑΣ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ να ΣΑΣ δικαιώσω!

ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ! Όπως κάνω όλα αυτά τα χρόνια ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΠΑΛΕΥΩ για ένα αύριο ουσίας στους Αμπελόκηπους και τη Μενεμένη!

ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ και ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ!

Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΦΩΝΗ, Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΛΟΓΟΣ!


Δημήτριος Παυλακούδης

Φιλόλογος- Υποψ.Δημ.Συμβ.Αμπελοκήπων-Μενεμένης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου